سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ کرسی آزاداندیشی «انتخابات؛ حضور حداکثری و انتخاب اصلح» با شرکت طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه خمینی شهر و کوشک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محسن نصری، در کرسی آزاداندیشی «انتخابات؛ حضور حداکثری و انتخاب اصلح» به عنوان استاد ارائه دهنده، در جمع طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه خمینی شهر و کوشک با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که فرمودند: هر کس عالم به زمانش باشد از هجوم شبهات و انحرافات در امان می ماند گفت: از جمله وظایف ما، آگاهی و بصیرت در عرصه های مختلف اجتماع می باشد و از مهمترین این عرصه ها در زمان حال انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات روشی است برای تعیین مسئولین توسط مردم؛ انتخابات در واقع تعیین سرنوشت مردم است و در این خصوص به عنوان نمونه به جنگ احد اشاره نمودند؛ که در این جنگ با وجود رهبری چون پیامبر اکرم(ص) به دلیل سرپیچی مردم از فرمان ایشان، سپاه اسلام شکست خورد،  پس این جامعه است که سرنوشت خود را با انتخاب صحیح، تعیین می کند.

نصری در خصوص ضرورت انتخابات گفت:  انتخابات برای رفع مشکلات و معضلات جامعه است و انتخاب مدیر کارآمد کمک بزرگی به رفع مشکلات می کند.

وی ادامه داد: انتخابات باعث خنثی کردن توطئه دشمنان می شود. آنها تمام سعی خود را برای خارج نمودن مردم از صحنه می کنند لذا باید برخلاف خواست دشمن عمل کرد؛ وظیفه ما در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان پاسخ به شبهات مردم، معرفی موفقیت ها و کارآمدی های کشور برای امیدواری مردم و در نهایت انتخاب اصلح می باشد.

نصری در ادامه افزود: انتخابات اصلح یعنی از بین گزینه های مورد تایید شورای نگهبان مردم بهترین گزینه را انتخاب کنند که هم مدیر کارآمدی باشد و هم در ادامه خدمت دچار خیانت نشود.

گفتنی است، کرسی آزاد اندیشی به صورت زنده از طریق سامانه سیما با مشارکت مدارس علمیه خمینی شهر و کوشک برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha